Thursday, September 30, 2010

30 SEPT 2010

bubbling by Unknown at 12:04 AM
arini ari khamis.........ari last dlm bulan 9........waaaaaa..........jp je...esk dh bulan 10......
ari ni suppose aku ade klas smpai ptg..tpi d sbb kan lect (miss yusnira n miss rafidah ) xda kt fac (outstation to uitm dungun)......so, klas ktorg cancel........then, aku leh la ilek2 kt uma je..........smlm tdo lewat cz dh rncang, arini nk bgn lewat (kul1)...hihiiiii.........tpi, rncgn aku xjdi pown cz pgi tdi kul 10 lebih, my bff,(wani) call............dia n lie (hubby) ada kt area ni.......dorg ajk aku bfast same2........(kul 10 bfast?? ) heeeeee......
so, after talkjing ngn wani, aku pn cpt2 la bgn mndi n siap2..........alamak!!! nk pkai baju pe ek......yg dh iron, seme baju kurung.........xkn nk pkai bju kurung kot....nti xpsl2 kne perli ngn wani......
so, aku pn decide la pkai dress n jeans je......

dlm kul 11 aku smpai kt cafe tmpt dorg tgu aku........kt mane tah tmpt tu...seb bek aku jmpa carik........dh smpai sne.......dh siap park mto, aku pn p la tmpt dorg.......(dgn perasaan malu2)....hahaha...........first things aku buat??? guess wat???? tgk lie......my heart says (ermmmm, bleh than jgk lie nih, tgk dlm gmbr, xda la ensem sgt...ekkekeee).......
aku igt kan lie smbong...tpi ok la.....easy going......klakar jgk....aku order nescafe ais.........hajat hati nk minum horlick ais..........tpi kan, nti dorg ckp aku tiru dorg lak.....heeeeee...........mkn, nsi greng kg+telur mata kerbau........tpi xhbs pn cz nsi goreng tu masinnnnnn la.......euwwwwww.......ni seme bibik tu la nye psl.....grrrrr!!!!

smbil mkn tu, nini tnya aku......
nini: na, nk tnyo nih.....lamo dh ore nk tnyo bena nye.........nk tnyo depe2 na sdiri.......na keno jwb molep deh......

nana: yakkkkk, gpo nini??? debar laluh kalu nini nk tnya gk.....(smbil2 gelak)

nini: ahahhahaha...........nana gk ehs..........dop ehs.....aitu lgi nini nk tnya........gpo hok psl 2013 tu??? (muka siyes giler)

nana: ahhahahahaaaaa.........(ktawa smbil ttp mulut)........ada la.....mne leh gtau nini.........PnC...hakhak........


ahahahaaaaaaaa...........klakar giler.............seme org tnya sal bnde tu...aihhhhhhhh.........ni la yg buat kan aku mkin jeles ni.........arhhhhh.......just ignore it.............

after dh kenyang n dh xde bnde yg nk d sembangkan.......ktorg pn ambik keputusan tuk blik je.........nini ajak aku lepak2 dlm blik dia.......tpi xmau la......segan kotttt ngn lie tuh....ehhehehe........
smpai umh.......apih calll...........aku xgtau dia pn sal nk kuar jmpa nini tdi.......hahahha.....xpe kan.......

alamak........hujan la plak...........seb bek arini tade klas....if ade klas, memg aku skip dh...........nini ajk aku g bli tiket tuk dia ptg ni.......tpi, hujan ni, cmne nk kuar.........dh la kuar ngn mto lak tu.....hermmmmm.........


0 comment++:

 

(❤‿❤) ALL ABOUT LIFE (❤‿❤) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting