Tuesday, November 16, 2010

EKSPRESS KESATUAN

bubbling by Unknown at 7:17 AM
yuhuuu......

ekspres kesatuan
-trip: lumut - pasir puteh
-time: 7.15pm
-price: rm46

sedey.....dh nk tgl kan sri manjung....tgl kan my elder sis n my noties2 anak sedara......
tpi tpksa la blek jgk cz nk raya ngn mommy n daddy kt kg....lgpn, rndu banget ngn dorg.....dh lama xjmpa....

nk d jdikan cerita......
smpai kt stesen bas manjung pn dh kul 7,15pm.....kire cm dh lewat la jgk.....seb bek xkena tgl ngn bas.........

msuk je dlm bas........???????? xda org pn....cket je....dh la kbnyakan nye seme laki......errrr....
6C........6C...........6C...........oke...got dat........
sebelah seat 6B......
oupsss.......
ada org....... la..................guys..............hermmmm..........

thinking ( alamak.....guys.....dh la ensem....muda lak tu.....nk dok sebelah dia ke x nk ea....kalu dk pn best gk....hahahah............GATAIII.......=p.........)

tpi, smpai je kt ipoh, tpksa gk kene dk kt seat aku sebelah guy tu....malu nyer...msti dia kta aku ni POYO....hahaha...lantak laa......

"erm, nama sape ek??? n nti nk trun ktne??? saya zam, (saiful nizam).....nti saya nk trun jerteh....bleh x tlg gtau if dh smpai jerteh nti, saya xbiasa la....cz ni 1st time dtg klantan..nk blik beraya umah atok"

"zana.....nk trun p.pth.....ouhhh, oke.....bole je..."


bla......bla.............bla...............blaaaaaaaaaaaa.......

4.00am......smpai kt p,pth......oyeahhh....alhamdulillah....



*if nk cite sal tu, byk kot......so, bek xyah cite....kan.....buat pnat jerk.....tpi yg pasti nye......dat guy oke la.....ensem, cute.....one more thing xleh lupe, ada ke xpsl2 aku join dia tgk cite tomcruise n cameron diaz.....xpenah2 aku tgk cite time dlm bas, salu nek bas, mesti tdo jer......mamat tu nye psl, xtdo aku mlm tu......tkut......

moral of da story: dont judge people by looking only on their face n body....ahaksss.....
senang cite, jgn mudah berprasangka terhadap orang lain yang baru kite knl......wlwpn, someone tu nmpk baik, xsemestinya, dalaman dia pn baik jgk.......n cmtu la sebaliknya......so, pndai2 la jaga diri yer......(tiada kaitan dgn yg hidup atau yg dh meninggal dunia).....oke!!!!

0 comment++:

 

(❤‿❤) ALL ABOUT LIFE (❤‿❤) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting